ایمپلنت سفارشی در ارتوپدی

قطعاً بسیاری از پزشکان از مشخص بودن نتیجه جراحی به خصوص جراحی ارتوپدی استقبال می­ کنند. ایمپلنت های شخصی سازی شده بنش مدیکال سطحی از اعتماد را به شما می­ دهند که می­ توانید روی عمل جراحی ای تمرکز کنید که به طور کامل زندگی یک بیمار را تغییر می­ دهد.

بُنَش با تجربه گسترده در طراحی به کمک کامپیوتر(CAD) و مجهز شدن به آخرین تکنولوژی­های پرینت سه ­بعدی فلزات یا همان ساخت افزایشی، می­ تواند انواع گسترده ­ای از ایمپلنت های شخصی سازی شده ارتوپدی مانند پروتز استابولار مفصل لگن، ایمپلنت مربوط به مفصل شانه و همچنین ایمپلنت­ های مربوط به فک و صورت و جمجمه را بر اساس اطلاعات آناتومیک هر بیمار و نیازهای جراحان تولید نماید.

برای عمل تعویض مفصل لگن با پروتز که به اندازه زندگی روزمره بیمار اهمیت دارد، واضح و مشخص است که کار باید در همان مرحله اول به خوبی انجام شود. متاسفانه بیماران با پوکی استخوان غیر استاندارد تحت عمل­ های جراحی متعدد قرار می ­گیرند که این عمل ­های متعدد با استفاده از ایمپلنت های شخصی سازی شده از جنس تیتانیوم که به روش پرینت 3بعدی ساخته می­شوند، قابل اجتناب است.

برای عیوب استخوانی چالش برانگیز، پروتز شخصی سازی شده بهترین گزینه برای مطابقت با ملاحظات پزشکی و  نیازهای مکانیکی پیچیده ­ای است که چنین قسمت متحرک مهمی در بدن انسان دارد.

 

“نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است”